Friday, April 23, 2010

if i have to choose,i will choose u












Thursday, April 22, 2010

harap maaf kalau gedik gaya nya.ahaha

i love you syukry comel








Wednesday, April 21, 2010

suhu berkurang yey!
alhamdulillah..lega skit rasenye
kalau tidak,nak pegi kelas punye la seksa nak kuar umah,
lotion anti penuaan mmg pakai setebal alam la
ahaha
bayangkan mandi pon air panas..
padahal musim panas..
mmg penat la begini
berdoa agar sejuk kembali..
dengan hitung time syukry pulang nye
entah la
makin bepeluh ketiak aku
ahaha
paper IT lagi lah..nangis ite..
cuma tunggu spirit daripada syukry syg untuk menyemarakkan keazaman diri..wahh gitu
selamat malam sayang..tido.....buummmm

Thursday, April 15, 2010

sehari tunggu panggilan telefon daripada dato' S...hurm..
bile hp berbunyik..wahhhh..mmg menjerit jerit bila nampak no 0196....
teruja gile..
walaupun paling lama 1 minit je perbualan.tapi mmg boleh buat aku senyum sampai ke leher.
ahahhaa
aku skarang janda but not available ok nyahh!!
dato' S cume jauh je..
tak ke mana pon.
cepat balik gile oi hitam toyol john seena.
ahahahhahahha
rindu dimple lu,rindu tangan lu,rindu bau lu..
rindu semua
wa tak sabar nk usap kepala botak lu(ahahaha)
ok..wa nk tido ni
slamat malam cinta hati rubber tapper.
ehehe
mmuuaaahhhh

Tuesday, April 13, 2010

mari kite tgk video

deeply touched





wa mmg suke lagu ni wehhhh(go music go music go go go!)



arcade fire

Wednesday, March 3, 2010

bakalan tiba


happy birthday to me

happy birthday to me

happy birthday to me

happy birthday to me


harapan yang menggunung melalui diri aku

agar penemuan kembali saat kegemilangan

kepandaian mengatasi segalanya..

adakalanya aku perhatikan aset aset hati mereka

adakah kerana penciptaannya rakus

adakah kerana pengambilan pari pari

atau adakah aku yg kecundang sebenarnya?

semuanya hitungkan kemudian

yang aku gali adalah satu pengabdian diri yang begitu teguh untuk diri aku dan kamu

bila pengakhiran ini akan menjadi sebenar benar pengakhiran

atau permulaan akan selama lamanya menjadi permulaan??

kondisi jasad ku begitu tenang tatkala pemikiran ku ke arah kamu

begitu tenang sekali

selami diri aku yang senantiasa berwaspada di sebalik kotak biru

pemerhatian hingga ke konklusi menjadi kan diri aku terbit ke penghujung kunci kira kira

adakah hanya kerana sayap itu yang aku pasangkan untuk aku

sayap yang tiba tiba kembang tiba tiba kuncup

kekeliruan tidak lagi aku hiraukan

malahan aku putuskan segala kelibat pendatang yg singgah di mata aku

apabila hilang aku dalam dunia aku

apabila muncul kau dalam dunia aku

apabila semua berikat antara mereka

aku akan patahkan tali kayu itu sekuatnya

tetapi,walau apa pun pengucapan kata kata daripada bibir aku

aku sememamngnya aku



kepada insan tersayang,

fahami diriku

fahami keadaan ku

fahami total diri aku

kerana suatu hari tatkala ketiadaan ku,

kau akan merinduiku sedalam dalamnya

rasa kasih aku tidak langsung hilang untuk kamu

terima kasih atas segalanya...............







Friday, February 19, 2010

i found you syukry


the day start..
the one came
that is u..
i wonder why,trees become soo green,
flowers become so grooming
things have changes
from 1 to 10
from multiple to deviding
from you to me
like machine popped its corn..

i dont know where should i start
where should i move
and where should u stay
i want to say that word
but yet its still cracked
thanks to the wind
thanks to the grass
thanks to the squirrel
i am finally have you..!

i love u,18th 20th,
the birth doesnt make any sense
for me and for u
we'll try so hard..
i'll try so hard.
breathing in one nose..
in a bag of gas
smiling with the dimple
u make me flying so high
to the park of J..
no metter what
thanks for the care
thanks for the love..
thanks for the smile
I LOVE YOU SYUKRY :)






Followers