Wednesday, March 3, 2010

bakalan tiba


happy birthday to me

happy birthday to me

happy birthday to me

happy birthday to me


harapan yang menggunung melalui diri aku

agar penemuan kembali saat kegemilangan

kepandaian mengatasi segalanya..

adakalanya aku perhatikan aset aset hati mereka

adakah kerana penciptaannya rakus

adakah kerana pengambilan pari pari

atau adakah aku yg kecundang sebenarnya?

semuanya hitungkan kemudian

yang aku gali adalah satu pengabdian diri yang begitu teguh untuk diri aku dan kamu

bila pengakhiran ini akan menjadi sebenar benar pengakhiran

atau permulaan akan selama lamanya menjadi permulaan??

kondisi jasad ku begitu tenang tatkala pemikiran ku ke arah kamu

begitu tenang sekali

selami diri aku yang senantiasa berwaspada di sebalik kotak biru

pemerhatian hingga ke konklusi menjadi kan diri aku terbit ke penghujung kunci kira kira

adakah hanya kerana sayap itu yang aku pasangkan untuk aku

sayap yang tiba tiba kembang tiba tiba kuncup

kekeliruan tidak lagi aku hiraukan

malahan aku putuskan segala kelibat pendatang yg singgah di mata aku

apabila hilang aku dalam dunia aku

apabila muncul kau dalam dunia aku

apabila semua berikat antara mereka

aku akan patahkan tali kayu itu sekuatnya

tetapi,walau apa pun pengucapan kata kata daripada bibir aku

aku sememamngnya aku



kepada insan tersayang,

fahami diriku

fahami keadaan ku

fahami total diri aku

kerana suatu hari tatkala ketiadaan ku,

kau akan merinduiku sedalam dalamnya

rasa kasih aku tidak langsung hilang untuk kamu

terima kasih atas segalanya...............







1 comment:

  1. weyh.,
    serius aku rindu ko.
    fahami lah daku ini.
    T___T

    hee~ :)

    ReplyDelete

Followers