Wednesday, October 14, 2009

hari ni




dingin malam tu buat aku rase macam tanak blk.
nk stay ctu.tnk pergi mane mane..
bile aku fikir balik,nape la aku x pnah pegi cni time aku sdeh2 dulu..
tenang gile babi.
dan time tu,aku tgk langit..then tbe2 aku senyum sendiri..
betol ke ni aku,nasiha sakina zainuddin..
yg dlu main teng teng,congkak,gadoh2 ngn jiran umah sebelah..
terjun sungai,naek basikal kehulu kehilir..
ahahhaa..sungguh happy dulu dulu..
teringat kropok lekor skolah rendah TLDM 1 kt lumut dlu.
mee kari,nasik lemak,,,,waaahhhh,telur goreng sparuh masak.
mkn ngn kwn2..ngn yan,ikin,hanim,fatin,ira,,time skolah seri samudera dulu..
aku dpt mkn murah sbb mama yan kje kantin.
hari2 makan ayam..

tbe2 air mata aku meleleh..
sdeh plak..
kwn2 tu smue dh xde..
wat hal masing2.
skolah teknik!!!
ahahahhahahaha...abes hepy nye..group maklong!cm setan..
aku la antaranya..smpai ckgu2 igt ktorg jahat...bdoh pnye cikgu..
lagi2 cikgu tuutt..kelam..
bgn pagi paling malas sekali,,tp time jd junior la..
nk kne bgn awal,kalo x senior setan2 tu marah..kecoh gle..
ble jadi senior,aku rilek je...BEST..
xde lak junior nk pijak kepale..

hari2 makan burger ngn air 30 sen.
HOHOHOH..
p/s:pengakhiran tanpa hujung,buat aku betul betul sakit

No comments:

Post a Comment

Followers