Sunday, November 8, 2009

bla bla bla

ape yg slalu aku fikirkn

-aku terfikir kalo aku tgh jln tepi tembok,kt tingkt ats bangunan.pstu tibe2 terjatuh kebawah,aaaaaa!!!

-aku tgh bwk moto,laju plak tu.tgh nk brek,brek x mkn..kebaboooommm,terbabas


-knape slalu bg alasan kt cikgu yg keje sekolah dh siap,tapi tertinggal kt umah.padahal x buat pon.ayat selamat.tapi,kne denda jgk..ko igt ckgu bdoh??piapppp!kne rotan,ahahhaa


-aku suke senyum kt org,tp pnah x korg senyum kt org,org tu x reply?ahahah.mesti pnah.babi doh aku rase kalo cmtu.


-knape kalau lelaki bile dpn pmpuan,die jd cm x tentu arah?ahahha,,,lg2 muke yg jambu2 tu..pelik2..


-bayangkn bile kite tgh tggu tepi jln,nk melintas ke seberang..tbe2 ade kereta tu laju,terus langgar kite yg kt tepi tu,,ape cite??ahahahha,,gile tragis.


-kalaulah suare aku mcm Norah Jones..fuhhh..romantik tuuuu


-bile tgh test ngn jpj,rase cm nk tarik2 rambut dorg kn??muke cm ape tah..lain kali senyum sket.msti dlm hati korg dok maki2 jpj tu..kahkahkah..


-susah jugak nk fkirkn gaya rambut cmne..aku x slalu sikat rambut,cukup sekadar bg kering rambut lps mandi gune blower.


-kenape mesti sosial melampau?kenape mesti ade sex?knape mesti nk minum arak?perlu ke bnde2 tu?pelik la weh..tp aku x pnah campur hal korg,saje buat teladan untuk diri sendiri..


-sape suke lagu "you can have whatever you like,you like,yeah"???aku benci lagu tu sbb si babi naqib tu..


-cmne la eisley,amy winehouse,zee avi,yuna,noorah jones,lily allen,lenka,BEP,eminem,x lupe juga too phat oh malaysian lastly,cipta rentak lagu,lyrics, n nada lagu dorg ha??aku pelik btol la..sdap dengar nye weh..hebat.


-nape bile g kdai mamak,mamak tu amik order gune mulut saja,"ha,roti telur satu sja ka?"."ha,teh wo ais"..abes kencang mintak order,,bile dtg2 salah bg,,bdoh betol.lain kali,tulis la,blagak hebat..ahahhaha


-pnah x korg bukak myspace..korg ade sembg ngn sape2 tah dlm tu..pastu korg kejap2 klik dkt home byk kali??

ahahhahaha..sape yg pnah buat,die tau knape.x reti nk explain cmne.

-korg pnah x,bile raye umah org,korg knon2 balakon cm tnk ar duet raye.sbb dh bsar,sgan.padahal....ha,tuhan saje yg tau ape dlm hati korg tu..


-aku slalu fkir ade x org yg mcm aku??prangai mcm aku,gaya mcm aku..aku teringin nk tgk..


-korg gayat x kalau jalan atas besi jaring2 yg untuk tutup longkang besar n dalam tu??korg try x lalu ats tu??fuhhhhh...x berani aku..sape ade rase cm aku rase,mmg die manusia la.ahahha


-pnah x korg ade rase ape tah, bile tgk couple ni,gf die cun gle,bf xleh blah..lagi satu,gf xleh blah,bf ensem gile babeng pnye..ahahahhaa..mmg blambak2 la fenomena ni jd..msti korg yg nengok rase cm "argh,aku lg ensem dr bf die.."argh,aku lg cntik dr gf die".nape die pilih org tu?..ahahahha..bnde ni NORMAL weh..


penat juga berfikir ni kadang2..bukan ape,smuenye utk kite jdkn tauladan dan improve kn diri kite yg x seberape ni.kdang2 kritikan tu pnting,x kesah la baik ke buruk.org yg menilai diri kite.aku pon cmtu jgk,kalo hang out,aku msti nk tgk org ats bwh,tgk style dress up dorg,gaya dorg,smue aku tgk,tu smue sbb aku nk jdkn diri aku ni sentiase di paras yg selamat.tidak jd mangsa fashion,tidak jd seorg yg dijauhi org.itu saje..jd,pndai2 la.

p/s: perkara di atas berdasarkn pengalaman aku sendiri..huar3..kalo same,kite satu kepala
-

2 comments:

  1. wahhaha betol betol.
    ade cket yg i pena terpikir ape yg u tules.
    haha sumpah klaka.

    ReplyDelete
  2. ahaha.
    kte serupa.
    lalala.
    tp yg laen nye bahagian bf ensem pmpuan xlawa.
    ko la 2.
    haha.
    aku x.
    ;p

    ReplyDelete

Followers