Friday, November 6, 2009

maafkan nasiha sakina


salam sejahtera syg
aku rindu kau sbenarnya,
aku tggu kau datang.
tapi bila aku sibuk,diri kau samar2 dlm fikiran aku,
jauh jugak aku jalan,jauh jugak aku kenang,
siape kau sebenarnye??
kadang kadang aku carik jugak realiti semulajadi drpd kau.
aku kurang jelas,makin lama makin surut rasa erti perkenalan aku dgn kau.
aku mintak maaf,
aku rasa kotak hati aku mengecil,
menidakkan ape yg aku hajatkan,
tapi,makin lama,makin cerah rupa kau bermain dekat mata aku,
kenangan aku dgn kau dulu,x kn pnah aku lupe kn..
kurang enak jika aku mengatakan kau tidak lyk untuk aku,
kau satu2 nya manusia yg aku percaya,
aku nekad bercantum tangga untuk perjalanan kita,
kalau kau pergi jauh,
aku rasa makin hiba....
maafkan aku menarik kuat perasaan kau,
hingga x tertahan air mata kau
aku tidak boleh memaksa perjalanan hatiku,perjalan cintaku...
selami lah perasaanku sedalamnya,
tak pernah terlintas untuk pergi drpd kau,
tak pernah sama sekali,
tolong jgn lari drpd aku,
kalau takdir aku ialah kau,seluasnya syukur dan seluasnya hati aku terbukakan
perasaan jariku untuk terus memegangmu kadangkala hilang,
jgn tanya apa2 lagi
berapa jauh langganan awan untuk angin,
berapa deras sungai berjalan,
berapa jauh aku ke lembah,
sebesar itulah hatiku.
maafkan aku BERUANG syg


No comments:

Post a Comment

Followers