Sunday, November 15, 2009

huih..baguih ar

badut sarkas kepala dongga..
kuang3
alhamdulillah,selesai sudah exam aku yg meragut otak aku tu.
tapi,lega x lega jugak la..result menanti daaaa.
aku rindu ar kwn2 aku..aku rindu fido.tibe2 teringat die..
fido tu ex aku yg plg baik..
cehh,tibe2 masuk name die...
jgn ade yg marah k..

berbalik pada cerita tadi..
aku xtau ar,paper costing ni wat jantung aku cm nk jatuh ar..
td sblom msok dewan exam,menggelatar badan weh..
dh mcm hape dh aku rase diri aku ni.
costing ni mmg killer ar..
mati mati
masok2 dewan,aku tros tulis formula..
ape yg aku igt aku tulis je..
sejuk beku jari aku..
aku tgk paper,smue bnde yg aku study..masok!!!
fuck..
ahahha,,,tapi kan,soalan die,,fuuuhhh,,cam haram..
dh nk abes mase tu,aku x abes2 dok tgk jam..
x sabar aku nk abes..
time tgh exam,leh teringat si dirty la,tokwan la,mama aku la,rmai la..
bercampur2,,ape tah aku fkir..

pulang ke rumah,berbekalkan laptop Sanggam,tros bukak movie..
cite stepup2..
fuh cerita tu,bapak best gampang..
syaiton betull...
pastu aku menari la..
ape lagi ditunggu.
ahahhaa

esok pulang ke manjung,
aku rindu masakan mama!
ishhhh..
kt ipoh,makanan aku x terurus
ikut dan je..
bile xde duet,nganga la,,
haih,ape aku nk sembg ni ha...(hehehe)

udah la..
maleh aku..
nanti2 la..
hurm,selamat ke atas sahabat2 aku yg byk menyokong..
gile babi aku syg korg..aku enjoy hdup aku skang..
thanx support aku..
aku rase aku xleh hdup la kalo korg xde..
thanx a lot..

1 comment:

  1. huh!
    nseb pper costing ko da abes.
    kalo x npk la menggila ko 2.
    hahha.
    best gle kn cte step up 2.
    aku pun ske cte 2.
    ^^

    rndu ko weyh!
    ble mau jmpe?
    xnk jmpe aku?
    dush kt ko!
    ahahah.
    ;p

    ReplyDelete

Followers