Sunday, November 8, 2009

weh,pasal aku

weh,aku x pndai bermain ngn font..
ahhhaha

name penuh?
-nasiha sakina bte zainuddin

org pggl?
-nana(di mjg),nasha(di ipoh dan sekitar),nasiha(sekolah rendah),sakina(ntah bile),angah(di rumah)

tempt lahir?
-hospital besar kuala lumpur

tarikh lahir?
-6 march 1990

siblings?
-5 org,aku no 2.

education?
-s.k pengkalan TLDM lumut(anak navy)
-s.k seri sitiawan,manjung
-smk seri samudera,manjung
-smt Lebuh Cator,ipoh
-institut teknologi perak,ipoh
p/s: x kemane la aku,,perak saje..

mama?
-Roshila bt Puteh
-asal sg.buloh selangor
-sporting gile!
-mempunyai kemahiran masak yg superb..
-suke makeup.hhahaha..
-byk support aku..best!..mama i love u..
-akaunten rumah..ahahaha

abah?
-Zainuddin bin Abd Manan..
-bekerja di NGV tech,manager of shipbuilder department(slps bersara drpd navy)..
-cool
-smart selalu
-baik hati,intelligent,berfikiran matang,pndai main smua alat muzik,suare sdap,pndai msk kadang2,
klakar gile,mahir dlm ape yg die buat,kdang2 die jd pendiam(ahahha),slalu bwk travelling,pnat bekerja,
rajin,,,,uish,byk dh ni..dh la..ehehhe
-lahir di johor,tinggal di phg..

aku suke mkn?
-western food,must!
-laksa pangkor(try la weh)sdap gile
-ice cream,VANILA ok..
-gula2 mentos!
-coklat sneakers!!whoaaaa..
-maruku,,ahahha

aku suke minum?
-ape air pon yg sdap..lntak la..jnji perut aku penoh,,hahaha
tp bukan air setan ok..

type lelaki cmne yg aku suke?
-beriman
-x bersubang
-hormat aku n org lain
-rambut x berwarne
-kalo leh kurang merokok dan tidak merokok
-fashion die up to date(bkn memilih,cume nak kn keselesaan jika bergerak bersama)
-at least berduet..sket pon xpe..
-otak berilmu
-klakar
-pndai main alat muzik
-berwajah tampan?oh,tidak penting langsung bnde itu..jnji sdap mata aku pndang..sudah la..
ensem2 kng org kebas.x pon die yg blah tinggalkn aku.
-kadang2 leh jd romantik


jenis lelaki yg aku x suke?
-kurang ajar.
-mulut suke mengumpat kalah pmpuan
-bajet hot
-cover
-x klakar..boring ar..
-x reti mix and match pakaian yg dipakai
-otak kuning(lucah)..eeeee,bodoh
-x matang
-gatal
-cakap kosong,bile ckp kuar angin je,habuk pon tadak..
-kaki rempit
-pemalas.
-busuk!argghhhh..bngang btol..pkai la deodorant!
-pkai spek mate hitam dlm mall..ahahhaa


aku?
-kalakar
-suke menyanyi
-berdansa(akan jd high kalo sorg2)ahahha
-suke makan
-garang
-kdang2 leh jadi mcm jantan..ehehe.n bile jd ladies,kwn2 yg rapat jd pelik..
-malas skit je.
-suke ketawa
-manis rupenye..ehehhe.
-mementingkn cara pemakaian..
-kuat ngutuk!(ahahha,perangai buruk aku)
-rmai kwn lelaki berbanding pmpuan..jgn salah anggap.aku baik.ahhaa
-kalo bwk kereta,paling takut bile nk parking..x lpas la..ahahha
-benci bile warne kulit aku bertukar jadi gelap..arrgghhh
-addicted to fashion..tapi dlm usaha improvekn diri dlm fashion..

p/s:aku x perfect weh,sape2 yg betul2 rapat ngn aku,baru knal sape aku.mamat n minah2 kt luar yg x pnah sekali kenal aku or sembg ngn aku,jgn sesekali nilai sape aku.i am better than u sometimes.thank you.



-

1 comment:

Followers